Zuleyhakaan Zelis1 benimkide inmamişti 39+4’te ne suyum ne nişanım gelmişti birden bire 45 dakıkada doğurmuştum. Hatta sancım geldiğinde bile kanala inmemişti kanala inmesini bekledik.
Zelis1 Zuleyhakaan bu cuma ya kadar beklicez kontrole gidicez gelmezse bi iki gün daha bekleyip pazartesi günü yatışımı yapıcakmış doktorum normal doğum için deniycez inşallah olur hayırlısıyla