Aylin2019 Merhaba arkadaşlar size bir sorum var bu benim üçüncü gebeliğin iki kızım var şu ankinin ne olduğunu da bilmiyorum ama sorum şu bir haftadır falan tekmeleri hissediyorum ama normal olmayan şey diyeceksiniz ki acaba deli mi bu ne sanki içimde koskocaman bir insan var ve yumrukla vuruyor o kadar ağrıyor ki yerimden birden fırlayıp tutuyorum karnımı böyle çünkü bayabi korkunc
FatmaAtess Aylin2019 allahım nasip ederse bende Ağustos annesi olucam ama öle bişey yaşamadım onu bebek değilde böyle gün içinde yoruluyosanız ani ağrılar yapıyo olabilir mi ve ya doktora sordunuz mu
Miniminicikkk Aylin2019 bebekler bu dönemde kemikleşme Evresine girdiği için oluyormuş bende yaşamıştım 😂😂 doktor sakin ol artık sağlam tekmeler başladı çünkü büyüyor ve kemikleşiyor demişti korkma 🥰🥰
Enstantane Bende 21+3 günlüğüm üç gündür bende aynı şeyi yaşıyorum tekme mi başka bişey mi anlamadım ama acıtıyor ve dört beş saniye sürüyor sadece kontrole gidince bende doktoruma soracam 😏
Enstantane Aylin2019 canım az önce doktordan geldim bebek gayet iyi normal dedi doktor rahatla sende seninki de normaldir inşallah 🙏🏻