Ozgeyusuf bak sana ne anlatıcam iyi oku kuzum
Bende çift rahim var ben bunu öğrendim doktor dedi ki bebek zor olur hatta olmayadabilir dedi
Etraftan herkes dedi bebek olmaz tedaviyle de bile zor olur diye
Neyse aradan 2 ay geçti baktım adet olmadım test yaptım belirgin iki çizgi 🙈
Hemen doktora gittim düşük tehliken var dedi umursamadım Sevinç’le eve döndüm
Sürekli doktor kontrolüne gitmedim
Günümüz doktorları malum insan canından çok paraya değer veriyor bire bir yaşadım bunu
Başka bir doktora gittim kontrollere
Gittiğim her doktor düşük riskin var bebek başı önden gidiyor şöyle böyle dediler olumlu hiç bişey duymadım ağızlarından
4 gün önce spinal sezeryan doğumum oldu 🙈☺️
Doğum yaptıran doktor döndü dedi ki sende çift rahim varmış şimdi gördüm ve bebek bozuk olan sol rahmine yerleşmiş yani bu durumda yaşaması mümkün olmayan bi bebek bu nasıl oldu dedi
😁 bebeğim 38 haftalık doğdu 3 kg ağırlığında sapasağlam ve sağlıklı şekilde
Evimizdeyiz banyomuzu yaptık kilo bile aldık biraz ☺️🙈 demem o ki her denilene kulak asma doktorları çok fazla önemsiyoruz önemseme
Allah varya nelere kadir kuzum
Bu yazdıklarım umutsuz olan her kadının aklının bi köşesinde kalsın ♥️🙏😘