Nebahathumeyra allah allahhhh simdi doktorlarin geneli bunu soyluyoru hanim arkadasim.Ilk
Aylar riskli aylardir diye sizde olmadi diye arkadasta olmiycak diye bisey yok arkadastan kan gelmis
Gordugunuz uzere dimi.Kime gore neyi ispat etmeye calisiyosunuz burda kiz iliskiden sonra kan geldigini dile getirmis bizde riskli bir donem oldugunu soyluyoruz bunda anlatamaycaginiz yada uzerinize vazife bisey goremedim ben.Dogrucu davutluga gerek yok.Herkes kendi hamileigine gore yanitlar veriyor simdi ben sizi goz onunde bulundurarak mi cevap vericem postlara lutfen yorum yaparken sa dece post sahibine yapmaya ozen gosteren biriyim kisi ismini yazmadigi surece insanlara cevap vermeyin bence post sahibi orasa siz ona yazmissiniz ayrica siz doktormusunuz bu kadar eminsiniz ?