Aysnrplt Merhaba kızlar. Yarın 2. Doz tetanoz aşım var ve hafif gribim atlatmak için uğraşıyorum doğal yollardan ama aşı için bu durumum engel olabilir mi bilen var mı?
Ozlemyy Aysnrplt hayır yok cnm bende yarın 2. Doz aşımı olucam senin gibi :) umarım ağrım olmaz bende onu düşünüyorum.
Vefas Aysnrplt Sağlık ocagımdaki Doktorum bana gripken vurmadı iyileşmemi bekledi 🤔Tetenoz aşısı ateş yapıyor hamilede fazla sıcak tansiyon yüksekliği ne sebep oluyor yinede sen bilirsin cnm
Aysnrplt Ozlemyy oh ya rahatladım 😊 ilki çok acımadı 2 gün kadar kas ağrısı gibi oldu ama inşallah yine en fazla öyle olur 😊
Ozlemyy Aysnrplt vall bnm kolum şişti bi arkadaş olmaz yazmış ama bende ateş falan olmadı sadece kolum şişti zaten tetenozun süresi yok sadece ilk dozfan sonra 1 ay beklemek gerekiyor yarın sabah gittiğinde belirt yine grip olduğunu belki vardır bi zararı
Aysnrplt Vefas yaa söyleyeyim o zaman grip olduğumu artık vururlar mı vurmazlar mı 1 hafta sonra da memlekete gidicem artık nasıl olur bilmiyorum
Gunes05 Ozlemyy ben sol kola yaptırmıştı m ama sağ tarafa yatıyordum cok acıyordu ama ikincide alıştı galiba banamısın demedi😂