Mehar04 Ya kızlar ben çok kötüyüm lütfen bana biraz fikir verin dostinex kullanıyorum hamile olma ihtimalim çok yüksek ama baş dönmesi ara ara mide bulanması dışında hiç bir belirtim yok ne adet belirtim var ne de gebelik 10 günüm geçti tam 😢😢😢
Askkokuluyavrum Mehar04 yaaaa çok sevindimmmmmm 🙈🙈🙈 hayırlı olsun nedense kendim haber almışım gibi dünyalar benim oldu sağlıkla kucağına al insAllahhh canim benim