MerveTaer
Zeynep01
Mrvttk
Yayla
Kızlar hemen doğum hikayemi anlatıyorum size 05 şubat pazartesi yani dün doğumum gerçekleşdi cumartesi günü peşpeşe 4 çamaşır kilot değişdim ıslaklıgımdan yani suyum gelmişdi doktorumda suyu gelen bir hastanın bebeğinin 48 saat içerisinde alınması gerek sana pazartesi yatış veriyorum normel doğumu başlatıcaz dedi ardından pazar günü tekrardan suyum geldi derken pazartesi oldu büyük gün.. bu arada bebeğimin başı pelviste bir cm açılmam var sancım yok suni sancı ile başlatıcaz doğumu dedi sabah 8 de suni sancı verildi akşamın 4 buçuguna kadar ama bende tık yok ağrı eşiğim yüksek oldugu için zerre sancı hissedemedim ve saaatlerce açılmamda olmadı ebe bile nstde çıkan sancıyı hissetsen duvarları tırmalardın dedi ama bende şaşırılcak gibi sancıyı hissetmedim doktorum da bana karar ver ya sezeryan olcaksın yada yarın bida suni sancı verip normel doğumu beklicez dedi ama çok zor normel olması bu gidişle dedi bende ağlaya ağlaya kabul ettm spinal sezeryanı amileyathaneye alındım belimden iğne yapıldı sinek ısırığı bile değil sanki tenime sinek konmuş gibi bişe hssetdim hiç acımadı kalçadan itibaren uyuşmaya başladım daha sonraa sanki arabanın içinde sallana saallana gidiyomuş gibi miğdemin altından çocugu almaya çalışdılar ben bi oyana bi buyana sallandm yavrum miğdeme yapışmış resmen kuvvetle yukardann baskı yapıp ittirdiler daha sonra kızımın ağlama sesini duydum doktorum bana gösterdi kızımı boynnuma koydu öptüm kokladım ağlama komasına girdim o an hiç yaşamadım bir his hiç tatmadgım bi duyguymuş meger bebeğime bakım yapmaya gittiler benide o süre zarfında diktiler derken ameliyathaneden çıkdıgımda eşimi görünce yine aglamaya başladım oda aglıyordu zaten gördüm kızımızı çok güzel aşkım diyerek öptü beni 😍 Allahım analık babalık ne kadar güzel bi duyguymuş ameliyattan sonra bir gün yüyüryemedm doğrulamadm oturamadm sadece yattım kesik agrısını hissetmemek için agrı kesicilerle durdum ama daha sonra ertesi gün beni ayaga kaldırıp gezdirdi ebeler çok şükür çekdiğim agrıda sezeryanda sıkıntılarda bebeğimle kavuşma anıma değdi Rabbim herkeze nasip etsn bu duyguyu 🙏🙏🙏( bu arada 38+5 iken doğumum gerçekleşdi kızlar )