NimetDilmen süt olayı o kadar güzel bir mucize ki hiç bilemeyiz iki çocuğumda da şişlik yaşamadım sezeryan doğumlarım oldu çok şükür ikisinide 2 sene emzirdim ve 1 yıl ek gıda bile kullanmadım onun için hiç stres yapmayın ve süt için en iyisi kurutulmuş kuşburnuyu kaynatıp az şekerli sıcak sıcak içmek ve bol su yetiyor artıyor bu tavsiye mi unutmayın