kubrayucel412 Kızlar çok moralim bozul korkuyorum 5 hafta 5 günlük hamiletim kan geldi ama şöyle ağrı falan yok yani tuvaletim geldi o şekilde fark ettim leke böyle çok korkuyorum normal mi bu yani olan var mı böyle
iremsozer1 kubrayucel412 rengine yoğunluğhna göre yorumluyolar yerleşme kanamaları oluyo bu haftalarda normal ama takip et bir daha gelirse yoğunsa açık renge kaçıyosa doktora git bekleme
Szekiye kubrayucel412 ben dün leke gibi akıntı ile gördüm doktor kalp atışı için acil çağırdı çok şükür kalp atışını duydum sonra progestron ilaca başlattı doktorun ile görüşme imkanın varsa görüş yoksa acile gidebilirsen için rahatlar
kubrayucel412 Gittim doktora düşük riskin olabilir dedi keseyi görüyorum ama kalp atışını duyamıyoruz dedi sinir oldum doktora bide azarlıyor zaten canım burnumda stresliyim