MerveTaer Ben kullandım tüp bebek benimde bebeğin tutunmasını sağlıyor anneye çok iç çamaşırı değiştirmek zorunda kalıyordum şükür geçti
EmrahBraYldrm Bende leke geldi çatlatma iğnesi ile hanile kaldım dün bunu verdi bu sabah az bişey leke geldi yine umarım geçer
MerveTaer Gelen kahverengi lekeler yerleşme kanamaları genelde bende de kısa bi süre oldu sonra geçti şükür
MerveTaer EmrahBraYldrm benim çok az sürdü fakat uzun sürenlerde varmış yerleşme kanaması demişti doktorum
EmrahBraYldrm Çok korkuyorum ciddi anlamda 2 senelik kendi denememizden sonra 3.çatlatma iğnemizde tuttu bebeğimin zor rabbim aratmadan versin
MerveTaer EmrahBraYldrm korkmana gerek Yok ilk 3 aylık döneme dikkat et yorulma meyve ye bol bol sebze ye ağır bişey şakın kaldırma zor bir süreç inşallah su gibi geçer gider bende ilk haftalarda çok zorluk yaşadım tüp bebek birde benim ameliyat masasına yattım iğneler kullandım çok şükür 35 haftalık olucaz kendine dikkat et dua et gerisini Rabbimize bırak
Hamideylmz Kahverengi lekelenmeler oluyor hiç korkma inşallah birşey olmaz fitil girerken zorlandığımızdanda oluyor benimde olmuştu doktor birşey olmaz plastik zedelediği için oluyor demişti doktoruna gitmeyide ihmal etme canım
EmrahBraYldrm Hamideylmz dün gittim ya gidiyorum zaten telefonu da var doktorum iyi sağolsun çok teşekkür ederim
Esin8484 Yerleşme kanamasindan dolayi olabilirmiş hiç aklini bulandirma 2lt su içmeye çaliş günde mutlaka🙂