uslukizinannesi Kızlar 29.haftama girdim bugün bir an önce her şeyi yaptırıp rahatlamak istiyorum çikolata yaptırmak için erken mi bozulur mu acaba ?
Essraa2 uslukizinannesi en idaeal zaamn 35.36 çünkü sakala. Koşullarına göre beyAxlaşa biliyor kötü oluyor..
CansuUslanAkta uslukizinannesi 33 teyim ben de. Dün hallettik çikolata işini. Melodi’den aldık. Raf ömrü 1 yıl dediler. Ha orda dükkanda durmuş ha bizim evde? Alacağın yerde de sana özel yeni çikolata yapmadıklarına göre bence alabilirsin kafan rahat eder 👍
btlunl Çok erken daha. Riskli ya da erken doğum durumunuz yoksa. 37.haftadayım ben daha yaptırmadım. Bi gün önceden sipariş vermeniz yeter diyorlar
uslukizinannesi ilknuryasa aslında raf ömrü 1 yıl ama onunla birlikte gelecek olan kapı süsü magnet falan da var olsun bitsin dursun bi kenarda diye sipariş etmek istiyorum işte