Anm Tugbaern bazen oluyor o çogu zaman degil.bide zamanindan önce dogan bebekler onlar.. burda gördüklerimiz kadar konuşuyoruz herhalde, senin belki bebeginin kilosu az diye sana hava atmak gibi geliyordur. neyse Allah herkesn gönlünce versn😌
Tugbaern Anm çok az benim bebeğimin çok az allahım ne kadar az oturup ağlayacağım bana hava attı çok az 😃😃😃
SevgibiR Bego2535 hiç zayıf değil kilosu fazla bile 😂 yürü git işine kendin ye de yedirmesin aman eksik olsun ya
Yilmayse Bego2535 ne salak kaynanalar var ağzınızın payını verin şu gerizekalıların allah rızası için ezdirmeyin kendinizi burdan nelerini okuyorum hiç sıkmayın canınızı
aysenur_sk Ay ben nerelere atam kendimi o zaman 😒 37+3üm 3100 kilosu. Doktorum mükemmel kiloda diyip duruyor. Fare dağ doğurmaz diye laf vardır. Bizim canımız neki ne doğuralım 😢 ayrıca 3.5 üstü bebekler obezite ve şeker hastalığı için risk grubunda diyorlar doktorlar. Sağlıkla gelsin bebişiniz 🙏🏻🙏🏻