Deryassssssss FatmaAtess benım dıger hamılelıklem problemlı oldugu ıcın once yaptırdı ıcımız rahat etsin dıye ama kanama var ıste ınsallah oda gecer
Hulya57 Depresif_polyanna özelde doktoru arayıp sordum gec kalmadiniz 28 haftaLiga kadar zamanın var dedi.
Depresif_polyanna Hulya57 benim doktorum da bu haftalarda uygun olduğunu söylemişti. Buradaki yorumlarda da bu şekildeydi. Bilmiyorum açıkçası kimin dediği dogru