B-P-R Zehra66 kaşıntı Bende de Oluyo Çatlakların Çıkmasına İşaret 😂 Ahhh Deli Olucam korkulucak Bişey Yok Bebiş Büyüyo annesi Agirlasiyo Artık Ondan bu ağrılar Ağrı Dersen Anlamazlar Sancı Diyelim ☺️
Mirom Zehra66 benmde ağrıdı geçti canm normal sanırım ayaklarını üşütmemeye çalış bende şuan 32+3 doğum ne zman diyor doktor nasipse
Selin4335 Benim bebek yan duruyor gerildikçe göğsümün alt tarafı midem çok acıyor karnım yırtılacakmış gibi danki😩