RdvnMlkn Yasemincifci nts ye girdn mi hic ben bu hafta 2 kez girdm 1.sinde sancm cikti 2.si normal cikti heycan dorukta korku zirvede😄😍
Aspenya44 Nismirhir3 2 yaş zor oldu mu?? Bende 24 yaşımda ilk kzıımı 28 yaşımda 2. Kızımı kucağıma aldım. Şuanda süpriz geliyo nasıl oldu bende anlamadım. Çok korkuyorum yaş farkı az ya zor oluyo mu??
Nismirhir3 Aspenya44 canim ilk cocuklarin arasi 2 yas evet cok zor a.a bas edersin 3 nasil olcak bi fikrim ypk yasayip gorcez
Yasemincifci RdvnMlkn 30+5 te girsim canm bir sıkıntı cıkmadı 32 de gidicem ondada giricem baklm ne cıkacak sancılarını sen hissedyrmusun