Fison Gizem_miros benim gibi olmuşsun canım allah sabrını veriyor bana sorarsan daha rahat oluyor büyütmek uykusuzluğa gece kalmasına alıştığı için insan fazla zorluk çekmiyorsun en azından benim öyle olmuştu 😊
Nismirhir3 22 yasinda kizimi 24 yasimda oglumu kucagima aldim Beklenmedik anda supriz yumurtam catladi 33 haftaligiz kizimi bekliyorum iyi ki aldirmadjm je heycanla bekliyoruz 3o yasindayim bu arada 🧿
Aspenya44 Nismirhir3 2 yaş zor oldu mu?? Bende 24 yaşımda ilk kzıımı 28 yaşımda 2. Kızımı kucağıma aldım. Şuanda süpriz geliyo nasıl oldu bende anlamadım. Çok korkuyorum yaş farkı az ya zor oluyo mu??
Hulyalp RdvnMlkn 1 tane 7 yasinda pasam var. Suan da 24+2 gunluk ikizlerime hamileyim 26 yasindayim bir anda 3 cocuk annesi olucam insallah 😊 hepsini buyutup sonra emekli maasimla keyif caticammm 😂😂😂