Dilara001 38nci haftamdayim ve suan grip oluyorm hattabasladi bile su 1 saat icinde artti gozumden yas geliyor. Burnum akiyor. Ne yapabilirim. Allahim en cok korktugum seydi 😥😥😥
issss Dilara001 bende oyle oluyordum doktoruma konustum. vitamin c ilaci var sari. bana onu sicaknsuda ez karistir gun icinde 2 kez ic dedi. bide bi krem onerdi aldim buruna suruyorsun qrip kapmamak icin. hemen gecti
Serenayss Canim zenvecfil zerdecal karabibier katistir bir cay kasigi sicak suya kat limon bal koy ic ayak altina vikis sur corap giy burnu deliklerins visk sur uyu sbha insallah biis klmaz bn hamile kaldgmdab beri gribim.malesef