Aylingizem Arkadaşlar merhaba dün akşamdan beri aşırı midem bulanıyor hiç bir şey yiyip içmedim az önce hamileliğim boyunca hiç kusmamıştım ilk defa kustum.. 10.haftaya giricez sürekli tansiyonum düşük gibi dünden beri başımı kaldıramadım bugün hep yattım.. bana önerebileceğiniz bir şey var mı..?
[silindi] Aylingizem her mide bulantısı çekene yazıyorum canım tuzlu naneli salatalıklı soğuk bir ayran iç inan müthiş olacak
Ayguns Naneli şeker ye canım birazda olsa mideyi aşağı bastırıyor benimde 10. Haftamda başladı 18.haftama kadar sürdü bir haftadır iyiyim Allah’ıma şükürler olsun . Hep serumlarla atlattım allah sana da kolaylık versin canım duramazsan hastaneye git mutlaka bebeğin sıvısı azalmasın
Seyma1234 Öğrendiğim günden beri mide bulantısı peşimi bırakmadı son 3 gündür de sürekli çıkarıyorum hastalık değil hamilelik diyolar ama kafamı kaldıramıyorum sizin gibi ayva biraz rahatlatıyor tuzlayıp yiyorum tansiyonumada iyi geliyor
Miskokulum CAnım seninle aynı durumdayım inanki çok zor bulantı durumu ama yapacak birşey yok bende 8haftalığım . Kraker yiyorum evde kendi kendime cacık yoğurt falan yemeye çalışıyorum geçen gün gırında patates yaptım yedim istersen patates salatası yap haşlayarak yanına yoğurt ye iyi oluyor . Biliyorum hiçbirşey istemiyor can ama yapacak birşey yok kendimize bakmak zorundayız