Deryassssssss canım ben bir kere düşük yaptım iki ay önce şuan yine hamileyim allah nasip ederse benim önce kanamam başladı ağrım yoktu bildiğin adet gibi yani sonra gece sancım başladı şiddetliydi baya sabaha kadar çektim sancıyla birlikte kanama da arttı ve kustum düşüğü hissediyosun resmen akıp gidiyo parça geliyo nasıl diyim mandalina limon portakal ne dersen artık o büyüklükte parça geliyo anlaşılıyo yani sancı ağrı oluyo var mı sende bunlar