Buukkeett Kızlar 28 haftalik hamileyim. Ozel bolgemin yanindaki kemiklerde agri hissediyorum özellikle cok yürüdüğümde , uzanirken saga sola döndügümde canim yaniyo. Saglik ocagindaki hemsireye sordum batmalar normal cocuk büyüyo baskı yapiyo dedi. Sizde de var mi boyle durum ? 😯😯
Mavigozunannesi Buukkeett bendede vardi 20. Haftadan beri ama hala geçmedi dönerken yürürken özellikle yorulunca daha çok oluyo dr kontrol de normal dedi idrar testide yaptı normal di yani
Aselimask Buukkeett evet canım şu an 34 haftalık olduk ve hala devam ediyor o ağrılar normal yani korkma☺️
Tuanam01 Normal canım çatı ağrısı diyoruz ona bende de var hamile olan 20 haftayı deviren herkesde oluyor çünkü bebek büyüyor baskı çoğalıyor geçmiş olsun .
Sengulkrgz Buukkeett Al benden de o kadar doktor normal dedi rahimde kasilmalar ve gevsemeler oluyor dedi o yuzden dedii
Zeynep98 14. Haftadan beri yaşıyorum 38 deyim benim doktorumda normal olduğunu söyledi, büyüklerimiz doğumun kolay olacağına işaret diyo bende kendimi böyle avutuyorum canım😂😂