Nursemom hergun kesinlikle yarim saat yuruyus yapiyorum cok hareketliyim suyu bol iciyorum ama bu 1 haftadir sismeye basladim millet daha önceden sisiyormus, bide suyu her wcden ciktigimda iciyorum :D o sekilde sartlandirdim icimdeki bosaldi tekrar fullemeye falan diye 😁😁😁 bide bardagim tombik 1 bucuk su bardagina bedel dikliyorum gidiyi vala :)))(