Belinya Kızlar çok kötü midem yanıyor acı su geliyor sürekli ağzıma ne yaparsam iyi gelir yardım lütfen berbat bir ağrısı var.
Belinya Esraesra06 Tgbatem Mucizeemm Mucizeemm senasln kızlar o şurup hamileler için mi hiç bilmiyordum en iyisi alayım çünkü sürekli bu acıyı çekiyorum
Tgbatem Sade sosa-salatalık-elma- rennie tablet ya da surup sonra gavisgon tablet ya da şurup süt ben 1 aydır sabahları aç karnına omeprol diye bir hap içiyorum inanılma rahatladım midemden hiç şikayetim kalması
pinarsu Belinya canım rennie şurup iç yada kekik le birlikte sıcak su iç anında rahatlatıyor ferahlık veriyor kekik 😌
Tgbatem Belinya Hamilelikte kullanılabilen ilaç çlar dr yazıo ki dr a gitmeye gerek yok eczaneden reçetesizde alınıyor çok kötüysen nöbetçi eczaneden al derim ben öncesindede ilaçlarla yaşadığım için bilirim mide yanmasının ne olduğunu
senasln Belinya yengem tüm hamileliği boyunca bu şurubu içti çünkü midesinin ağrısından uyuyamıyordu. Kendisi hemşire ve doktoru önermişti
Perininannesi Belinya aylardır ne gaviscon ise yaradı ne sut, son 3 gündür aklima geldi karbonat bir tatlı kaşığı iç böyle bir rahatlama yok. Hem doğal ilk zamanlar zaten gavisconada izin vermiyorlar.