Betulyunus 25 haftalık olduk geçen hafta hafif kanama ile doktora geldim 1 haftadır yatıyorum serviskde hunileşme olmuş sadece lavobaya gitmeme izin veriyorlar bize dua edin nolur Böyle olup tamamlayanlar var mı
esractn Betulyunus benim 20.haftadan beri var hunilesme, doktorum hic surekli yat demedi. Suan 26+3olduk kisaligim, hunilesme, bi bebegimin basi dogum kanalina girmis ve 2cm acilmam var korkma icini rahat tut Allahin izniyle erken olmaz doğumun
Mom89 Betulyunus kuzum allah yardımcın olsun insallah 36 larida gorursun brn cok.gordum burda o haftaları göreni sakin.ol stres yaoma doktorun dediğini yap inşallah gececek
Tugba11 Betulyunus benimde vajina kisminin girisinde degisk bi his var boyle nasil anlatsam bazen aciyor gibi bunun sebebi nedir acaba sali gunu kontrolum var ama korkuyorum progestan fitil kullaniyorum
esractn Tugba11 bilmiyorum ki canim basima gelmedi hic endiselencek bi durum degildir bence. Enfeksiyon falan vardir belki doktoruna sor sen bunu yinede canm basima gelmedigi icin bi yorum yapamicam.
dishonest Biz de 2 haftadır rahim ağzında incelme ve kasılma yüzünden erken Doğum riski yaşıyoruz kuzum. İki haftadır yatıyorum hep. Çok dikkat edin zaman bir şekilde geçiyor. Ben çok korkmuştum ama doktorlar rahatlattı sağolsun. Tabi senin haftan daha erken inşallah bebeğin sağlıkla gelebileceği bir zamanda doğar 🤲🏻 İçini ferah tut moralini yükselt. Yatarken de beslenmene çok dikkat et lütfen bebeğin ne kadar kilo alsa o kadar iyi şu an. Muz yumurta ve kaşar peyniri öneririm her gün bol bol tüket.
Tugba11 esractn acaba fitili sey yaparken mi mikrop kapti yeni yaptirmıştım idrar tahlilini neyse bida yaptirim bende erken bisi olur diye cok korkuyorum da rabbim herkese saglikla tam vaktinde kucaklarimiza almayi nasip eder insallah aminn 🙏🙏
Betulpehlivan Kızlar korkmayın stres yapmayın ben 20. Haftadan beri yatıyorum hunilesme acıklık artk kısalık var 10 haftadr yatıyorm hastanede de cok yattm 30 haftalık olduk korkmayın ilaclarınızı aksatmayn ve hep saatinde almaya calısın dayanıyor kuzucuklar
esractn Betulpehlivan acilman ne kadar senin canim? Aynı seyler bendede var fazla olarak bi bebegim dogum kanalina girmis
Zeynep7777777 Betulpehlivan benimde 20. Haftada rahimağzı 27 mm 21 de 34 mm dedi doktor bı sürekli değişen birşeymi birde progestan ve magnezyum verdi siz neler kullandınız
Goncimikk Betulpehlivan sizin adınıza çok sevindim çok merak ediyodum durumunuzu serklaj sonrası gün gün postunda baktım bi kaç kere göremedim. 30 olmuşsunuz çok sevindim sizin adınıza darısı bizlere insallah 🤲
Betulpehlivan Tugba11 evet canım korkma ben hep hastanelerde kaldım benim kasılmalarım da vardı 1 dakikaya kadar düsmüs tü dakika da bir sancı oluyordu sükür 30 u gördük ilaclarını düzenli kullan ve saatnde
Betulyunus İnşallah inşallah dua edin teyzeleri 8 senedir bekleniyor bu kuzu Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmadın
Betulpehlivan esractn canım benim bebekte hep asagada bası haftalardır makat pozisyon olmasından iyi emin olabilr sn makat pozisyonunda olunca bebek rahimi daha cok acarmıs cok asaga vuruyo cünkü kafası asagıda olup aylarca öyle giden var korkma sadece yat kabız olma zorlama ve ilaclarını saatinde al ve hastanede bi süre kalman daha iyi olur ben hep gözetim altında oluyorm benim bide kasılmalarım oluyordu dogum anına kadar gelmis ti ama hastanede durduruldu ilac ve serumlar la yatırma olasıkları varsa yatırsınlar bi arastrma hastanesinde ve yeni dogum küvezi iyi olan biyere yat canım kapsamlı bir hastaneye arastrma hastanelerinin daha cok sartları oluyo benim 1 2 cm civarı demislerdi acılmaya ama icten de acıklık varmıs benim hersey bende vardı ama sükür durdu korkma sadece yat ilaclarını saatinde al