Gulsah7171 Kızlar 22+6haftamız son 1 haftadır akıntımda artış oldu günde 3 kere iç çamaşır değiştiriyorum yarın idrar vercem enfeksiyon var mı ona baktırıcam. İdrar yaparken yanma yok kaşıntı yok akıntı kötü kokulu değil renginde normal aranızda böyle fazla akıntısı olan var mı önlem ne aldınız?
Seren27 Gulsah7171 bende sormustum doktora benim doktorum kokusuzsa sıkıntı yok dedi bende günde 2 3 kere camasir degistiriyorum
Gulsah7171 Seren27 günlük ped kullanmak istiyorum mantar yapar diyorlar sürekli iç çamaşır değiştirmek yoruyor artık
NeslihanOner Seren27 ya peki kokulu olursa ne olur. Ben de 29. Haftam bitecek. Bi ara yok oldu akıntı ama şimdi tekrar var çok rahatsız oluyorum yani ve bana kokuyor bu tehlikeli mi
Seren27 Gulsah7171 hayr niye mantar yapsn bende alip arada disari ckarken kullaniyorum kaliteli olduktan sonra hicbirsey olmaz
Kahramanlar Gulsah7171 ben bebişim için aldığım ağız bezlerinden bir kısmını kendim için kullanıyorum yumuşak penye hijyenik ve rahat
Seren27 NeslihanOner kokuku olursa idrarda enfeksiyon belirtisi oluyormus bi idrar testi yaptirin önlem amacli isterseniz