Mahidevran61 Evet kızlar geçen hafta sali günü 40+3 te sezeryan ile spinal oglum buğra mi kucağimi aldim dogumum zor oldu spinal bas ağrisi yapti bende çok pişmanım cocugumla ilgilenemedim. Zor geçti bayaği kandil oldugu içinde ismini miraç buğra koyduk sormak istedikleriniz varsa bekliyorum..
Roseyaman Mahidevran61 hayırlı olsun canım bende aynı gün doğum yaptım bizde miraç asya kattık.benimde soinal sezeryan oldu aynn doğum sonrası çok ağrım oldu çok fenaydı başım çok ağrımadı şükür
Gzmerdm Canım neden zor oldu.kahve falan tuketmedınmı bırazdaha ayrıntılı anlatabılırmısın.bende zezeryan olucam ama ne sekıl olsa kararsızım.zamnda yaklastı.bu arada allah bagıslasın omru hayatı hayırlı olsun miniğinin