Ozge3747 Ruhsuz Canım benim kan pıhtılaşması var mı bilmiyorum. Benim bebeğim tüp bebek olduğu için kan sulandırıcı iğne kullanıyorum önlem olarak
Candaan Ruhsuz benim bir leke tek olunca 1 gece içmedim ikinci gün kan görmediğim için tekrar içiyordum iki kere öyle oldum