Arkadaşlar öncelikle herkese mrhaba. 2 aylık hamileyim ama sanki sol tarafımda yatıyor gibi taş oldu karnımın sol kısmı.beni ne yatırıyor ne oturtuyor.yüz üstü yatim dedim belimin ağrısıyla uyandım.benim gibi böyle sorun yaşayan varmı? Çok erken değilmi ponçiğimin bana yaptığı bu hareketler 😊🙏🏻🙀