Flora34 Merhaba hanımlar. 37+3 günlüğüm. 3-4 gündür bebeğimi çok aşağıda hissediyorum karnım indi bayaa. Ama bugün adet sancısı gibi bıçak batması gibi ağrılarım var. Ve yürürken sanki bebek düşecek gibi kasıklarda ağrı ve baskı hissediyorum. Ayağa kalkmaya korkuyorum bu yüzden. Benim gibi olanlar ne kadar zaman sonra doğum yaptı acaba merak ediyorum. İlk gebeliğim ve çok tecrübesizim