Nomays11 Kızlar dün kahverengi daha sonra açık pembe akıntı geldi hastaneye gittim doktor çatı muayenesi yaptı sorun yok Doğum Heran olabilir dedi yarım cm açıklık varmış eve gönderdi bugün de sabah yoğun bir şekilde geldi sonra kesildi sizce süreç nasıl gidecek çok merak ediyorum beklemedeyim
btlakn44 Nomays11 canım benimde geldi aynı hafta 2 cm açıklık ile bekliyorum sancılarım var ama açıklık ilerlemiyor çok sıkıldım bende
Nomays11 btlakn44 ozlembf Yalnız değilim demekki kızlar. Heyecanla bekliyorum ama hiç doğurcakmışım gibi belirti Yok bende başka, Ağrı falan yani normalim gayet
Kahramanlar Bir gün sonrada olabilir bir hafta sonrada seffaf kokusuz akıntın artarsa takip et kasılma hesaplayıcı indir android den takip et sancın olursa ılık duş al gün aşırı merdiven çık çömel kalk canım
Nomays11 Kahramanlar ben genelde yatarak geçiriyorum ama biraz hareketleneyim o zaman çünkü ağrı sancı hiçbişey yok bende şuan