Yenianne92 ben ☝️ 17+2 yız biz. Bugün sağ kasigima bir ağrı girdi 2 saat boyunca geçmedi bişey olacak diye ağlaya ağlaya öldüm😢 hastaneye gittik kadın doğumcu görmeli demesin mi acildeki doktor iyice bi telaslandim. Allahtan kendi doktorumu aradim da için rahatladı. Bu haftalara kaşık ağrısı uzun sürebilir telaş yapmaya gerek yok magnezyumunu al daha da gecmezse parol icebilirsin bide sicak kompres uygula dedi. Cok şükür gecti. Neyseki normalmiş.