Arabayla beraber yanında pusetlı olanı alıcam bende. Çok daha kullanıslı ana kucagı almıcam eskıde kaldı bence onlar bide yere koyamıyorsun bez oldugu ıcın ama pusetı bı yere bırakablıorsn misafirlige gıdınce ozellıkle cok daha rahat oluor bir akrabam kullanıor ıyıkı puset almsm dıor