eraysegul ben de aldım ama daha kullanmadım. Başka bir arabaya gerek yok bunu alınca 4 yaşına kadar rahat eder. Tam yatışı var geniş bebeğin ayakları dışarıda kalmaz.polonya markalı araba pusetini hediye vermişlerdi 18 aya kadar kullanılıyor. kapanması çok kolay çok az yer tutuyor arabada. Kendi pusetini sökmeden kapatabiliyorsun. Bunlar benim için önemliydi. O yüzden tercih ettim. İnglesinia da çok övüldü ama kapanınca çok hantal ve kaba oluyor.