Roseyaman Ve bende yazıyorum çok şükür doğum hikayemi🙏4 nisana gün almıştık ama benim meleğim 02/04/2019 miraç gecesi gelmek istedi🥰son haftalarda nst de hareketleri hep yavaş çıkıyordu.son 3 hafta kilo alımıda yavaşlamıştı daha öncede 2 hafta önde gidiyordu hep o yüzden hatasını yakaladı derken son çekiken nstleri değerlendirdik dr umuzla ve 2 nisanda doğuma karar verdik.öğleden sonra yatış yapıldı akşam 6 da ameliyathaneye indik.benim heyandan stresten bütün vücudum titriyor hakim olamıyorum kendine girişte sakinleştirici yapıldı.spinal olacaktı belden iğne yapılırken acımadı daha önceden tecrübeliydim 2 sezeryan ama ilkinden daha çok panik ve korku içindeydim.iğneden sonra sonda takıldı çok rahattı o kısım çıkarılırkendende acı hissetmedim.doğuma eşimde girdi kızımızı beraber kucakladık o anlar muhteşemdi.kontrolleri yapıldıktan sonra eşimle kızımızı odaya aldılar.işte ondan sonrası benim için biraz kötüydü panik ve korku tavan yaptı sürekli sorular soruyorum birara midem bulanmaya başladı anestezi dru çok destek oldu uyutmak istemiyorum bitti falan sürekli konuştular ama ben bedenimi zaptedemiyorum belden yukarısı çok fena titriyordu.derken bitti şükür🙏Odaya çıkardılar bizim odada bayram havası ben can derdindeyken onlar bayram sevinci yaşıyor🙄kızımı kucağına aldım hemen emzirmeye başladım.göğüs uçlarım yok benim oğlumu emzirememiştim bu yüzden ama çok mücadele ettim ve zafer ✌️sütüm iki gün sonra geldi.ama hiç pes etmedim şuan hala yara ama dayanıyorum.meleğim şuan yanımda uyuyor.🥰evimizi neşe kapladı.uzun oldu hakkınızı helal edin hamile arkadaşlarım sağlıkla kavuşmalarını doğum yapanların sağlıkla büyütmelerini ve çocuk isteyenlerede rabbim tez zamanda basip etsin sağlıcakla kalın 🙏🥰💖
Acemiannes Roseyaman Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat olsun darısı başımıza. okurken gözlerim doldu 😍👼
Gulayse0233 Roseyaman Allah bagislasin sağlıkla büyüt canım . Ben de de bebis 2 hafta önde gidiyordu hep. Sonra 33 den sonra yavaşladı. Kaç Kilo doğdu bebeğin bnm de bu hafta sezeryan olcak kismetse 39+1olduk bugün.
Tugbaelmass Roseyaman geçmiş olsun canım sakinleştirici Ameliyata girmeden mi verdiler hangı asamada🤦♀️ Bende hafta içi olacak cok korkuyorum
gizemdalo Gözün aydın geçmiş olsun canım 😊 Bende Asyamı bekliyorum ama tarihi belli değil kuzum ne zaman isterse öyle gelecek inş 🥰
Roseyaman Acemiannes boşyere stres yapma canım bende çok yaptım korktum doğum sırasında panik yaptım ama keşke yapmasaydım doğum sonrası 2 gün çok zor geçti kendimi çok sıktığım için bebeğine kavuşacaksın öyle düşün rahatla😊
Roseyaman Gulayse0233 Canım 38 haftalık doğum yaptım 3100 gr doğdu çok şükür bir sıkıntı yaşamadık.doğum anında anladık kordonu çok kısaydı ve bir tur dolanmıştı o yüzden durmuş kilo alımı
Brnyrk Salı benmde doğumum var. İlk doğumum. Bendede panık ve korku var. Acaba acı hissedermıym diye. Dün gece hiç uyumamışm😣
Gulayse0233 Brnyrk Aynı ben 😣 sürekli konusulanlardan gördüklerimden etkilenip değişik rüyalar görüyorum . Azcık dalabilirsem o da ondan gidiyor. Salı olcak benim de büyük ihtimalle. Sağlıkla kavuşalm inşallah 🙏🙏🙏
Tugbaelmass Roseyaman çocuk çıkmadan yapmıyorlar diye okumuştum 🤷♀️Şaşırdım yaa genel anestezı olmak istemiyorum cok paniğim sakinleştirici isterim kesin ama etki edermi🤭odada yapsalar
Roseyaman Tugbaelmass canım ben uyumadım sadece sersemledim iğne yapılırken sonda takılırken falan pek kendindd olmuyorsun gibi hatırlıyorum ama hayal gibi.