Merhaba arkadaslar 24 haftalik hamileyim hamilelikle birlikte sol bilegimde bi gucsuzlesme olusmustu caydanlik vb seyler kaldiramiyordum bazi sabahlarda kasilmis ve aci halinde uyaniyordum artik bu duruma alismistim ama dun uzanmaya calisirken bilegim burkuldu ve cok keskin bi aci olustu bi sure elimi hareket ettiremedim daha sonra sadece bas parmagimi kapatip acamamaya basladim sabah kalktigimda da ayni sekildeydi suan bas parmagimi hareket ettirmeye calisirken cok aciyo yarin kendi doktorumla randevum var zaten ama bu durumu yasayan oldu mu bi sormak istedim ?