Zeynpldrr 6.haftadan beri sürekli kusma ve bulantı çekiyorum üzerine birde hastanede yattım. Suanda da sürekli odamda yatıyorum ve kendimi güçsüz keyifsiz hissediyorum . Yaşayan var mı ?
Handeaslan39 Zeynpldrr normal hamilelik psikolojisi diye bişey var çok kötü o canım kendını toparlamaya çalış
ZeynepKarataTeytey Zeynpldrr çok normal canım aynı şeyleri birçoğumuz yaşıyor yalnız değilsin bende aşırı duygusal oldum hemen herşeye ağlayıp alınır oldum.Geçici bu duygular emin ol herkes yaşamış zamanında benden tavsiye evde çok fazla yalnız kalma gez dolaş aktivite yapmaya çalış iyi geliyor ☺
Busranagme Zeynpldrr evet Can'ım bir ara mahvolmuştum . Kesin depresyona girdim demiştim anlıyorum seni ama geciyor sıkma canını 💃🏻
Svde Çok normal canım hepsi geçicek ama kendini odaya kapatmaktansa uğraşıcak bişeyler bul hava al kendin aşabilirsin bunları
Zeynpldrr Svde işte evde bişiler yapmaya çalışıyorum . Saçma sapan 🤦🏼♀️ Kaç kere yatak çarşafo değiştirdiğimi bi bilseniz 🤣 bulantılardan sonra bu hale geldim 9. Haftadayım umarım geçer
Svde Bu Zeynpldrr bu haftalarda biraz artıyor ama geçicek çok az kalmış geçmese bile azalıcak. Çarşf değiştirmek değilde böyle hobi tarzı kafa dağıtıcak şeyler olabilir...
Zeynpldrr Handeaslan39 işte elimden geldiğinde neşeli olmaya çalışıyorum umarım atlatırım .. Kendimden nefrrt ettim bi bakımsızlık çöktü üzerime acil kendime gelmem gerek
Zeynpldrr Svde Svde satış yaptığım saygafam mevcut sipariş geldikçe onlar iyi geliyor oyalanıyorum çok şükür ki
Mine Zeynpldrr İnstagram da mı sayfanız hangi işle uğraşıyorsunuz 😇 hamilelik başlarında böyle süreç normaldir doktorlar da söylüyor kendinize uğraş bulun sık sık yürüyüş gezme ev ortamını değiştirmek iyi gelebilir diyorlar 🤗
Handeaslan39 Zeynpldrr canım bu bir süreliğine. Böyle sen bebegını düşün doğacağı zamanı düşün o zaman kendıme gelirsin mesela yürüyüş yap 🙂 Sahile gitme imkanın varsa git 🙂🙂
Handeaslan39 Zeynpldrr İstanbul ama bütün akrabalarım Lüleburgaz'da hep gelirim oraya 🙂😎😎 ay canım ya kan cekti ya 😂😂
Zeynpldrr ZeynepKarataTeytey cok teşekkür ederim . Korktum biraz açıkçası 🙏🏽 Bu tarz yazdıklarında için rahatlıyor