RdvnMlkn para ile alakası yoksa bence alınamıcak bişey de yok ortada 🤔 yorum yapmak için yorum yapmayın çok şikayetçisiniz ama hala bu post altındasınız girip devamlı bişeyler yazmayın o halde hem daha fazla görüp yazmak zorunda kalmazsınız çünkü mantıklı yorumlar değil. Ben direk yazarak yanlış yapmış olabilirim mesela bir arkadaşımız hemen düzeltmiş açıklamayı sizde hemen düzeltebilirdiniz diğer insanları çok düşünüyorsanız ama siz yorum yapmak için yaptığınız dan dolayı böyle bişeye gerek duymadınız onun için bence uzatmayın yapmacık çünkü