Mehtap91 Merhaba güzel anneler. Öncelikle her annemiz sağlıklı bir şekilde bebislerini kucaklarina alırlar ins. Yarin sabah 08.30da spinal sezeryan olucam. Sabah 7 gibi hastanede bulunmam getektigi soylendi.Dualarınızı bekliyorum. Ve dogum hikayemi paylaşmak icinde sabirsizlaniyorum umarım cabuk ve kolay atlatırım.Yarin tekrar görüşmek dileğiyle 🤗
Acemiannes Mehtap91 Allah bir avazda kurtarsın sağ-salim kavuş bebişine allah kolaylık versin🤲🤲🤲kaç haftalıksınız??
Mehtap91 Acemiannes 38+2 deyiz bebis 2 hafta önden gidiodu bizim kilosuda iyi olunca bu tarihe gün verdi doktorumuz