DemetDigesu ocakta yemegin tadına baktiktan sonra kalçasini kaşıyanlar oluyormuş. Leke çikarsa orda ciksin diye. Bi de kocasu evde yokken yemek yedikleri zaman kaşıyolarmiş yemekten sonra filan. Tövbe dedim. Hiçbirini yapmadim çilek te yedim korktum o yuzden herkes bu kadar dikkatli ben degilim iyi bakamicam çocuga filan diye dusunmeye basladim