Serpilysr benim de erkek bizim eylül gibi doğum ama antalyadayım ekiö sonuna kadar neredeyse yaz sıcağı oluyor buralar o yüzden, çok ince alttan çıtçıtlı zıbınlar yada iki parca olanları tercih ettim :)
Dokusunu incelemeden internetten ilk 3 ay için olanları almayayım diyorum çünkü arkadaşım için hediye trendyoldan almıştım penyesi çok kalın geldi biz bile giysek terleriz :)