MirayAdaa35 Bu hastaneye ve doktora göre değişir.Çevrede o kadar çok özel hastane var ki çoğu devletten farksız.Maddi imkan müsaitse özel hastanenin iyisi tercih edilmesi daha rahat.ben özel hastanede yaptım,doktorum normal doğum yanlısı ve pozitif bir insandı.hastane ortamının iyi olması da işin içine girince çok güzel bir doğum yaşadım.
Her devlet hastanesi de birbirini tutmuyor.Kapısından girilmeyecek kadar kötü devlet hastaneleri varken,özel hastaneden farksız olanları da var.ama yine doktor unsuru önemli.özel de olsa devlet de olsa güvendiğiniz iyi bir doktor bulmak işin asıl kısmı.bir de beklentilerinizi ne karşılayacak,nasıl bir ortamda doğum yapmak istiyorsunuz,özel muamele mi görmek istiyorsunuz yoksa bu sizin için ikinci planda mı gibi özellikleri de göz önünde bulundurarak karar verilmeli.