Buse123 Çok şükür bugünü bende görebildim🙏🏻 Bebeğim enfeksiyon riskinden şuan küvezde öncelikle hikayeme geçmeden hepinizden dua istiyorum🙏🏻🙏🏻 Dün amerika saatiyle sabah 8de hafif ağrılarım başladı, daha sonra 5 dk da bire düştü ben hemen hastaneye gittim. Doktor çatı muaynesi yaptı 2.5-3cm açılma var eve git dinlen sancıları evde karşıla bu sancılara dayanabilirsin dedi. Bende kızdım nasıl dayanıcam diye ama sonraki sancılar gelince anladım:) Eve girdim uzandım ve tam 5 dk sonra çıt diye bir ses geldi içimden acıyla beraber sonra birden suyum gelmeye başladı. Suyla beraber acı çok daha fazla oldu. Hemen hastaneye geldik ama ben kıvranıyorum hemen epidural verin diye sanırım benim acı eşiğim biraz düşükmüş.. Saat öğlen 1.30 da odaya alındım ve 4 de kadar sancı çektim. Epidural vurulduğu an sanki yeniden doğdum. Bu sefer açılma bekledik. Yavaş yavaş açılmalarım başladı 7 cm falan açılmam varken ateşim 39a çıktı ve bebeğimin kalp atışları çok hızlandı yanlış hatırlamıyorsam 190lara kadar çıkmış. Bu yüzden akşam 10 da acil sezeryana alındım. 10:10 da bebeğimin sesini duydum😭 Dünyanın en harika duygusu🙏🏻 Sonra maalesef küveze alındı kalp atışları tam düzelmedi diye, şuan antibiyotik veriyorlar.. minimum 48 saat küvezde kalıcak dediler. Ne olur dualarınızı eksik etmeyin biran önce bebeğime kavuşayım. 2 saatte bir gidiyorum yanına. Sütüm henüz gelmedi maalesef mama veriyor hemşireler.. bende süt sağma makinesiyle sürekli denemeler yapıyorum. Biran önce herşey düzelsin istiyorum.. sezeryandan çıktığımdan beri ağrım olmadı hatta yürüdüm bile. Depend çok büyük fayda oldu çünkü biraz kanamam var. Başka sorularınız varsa seve seve cevaplarım🙏🏻
Seyyid Buse123 allah bağışlasın canım allah analı babalı büyütsün inşallah hemen çıkar küvezden bebişin ismi ne meleğin ?