Sadecan Şuan İzmir’deyim ama Mersin’liyim. İkizim Haldun Canova’da devam edip, doğum yaptı ve çok pişman olduk. Bir kere bebeği erken aldı, hiç ilgilenmedi. Hastaneden çıkış yapacaktık daha doktor gelip görmedi bile. Aman diyim kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Bir kere olduğu hastanede çok kötü bir hastane. Tekrar tekrar düşünün derim.