Deniz25 Bayanlar 10 haftanın içindeyim kasıklardansa belimde daha çok ağrı normali bir tehditmi bilemiyorum. Kısa süreli az bir kanama yaşadım beş gündür vajinal progestan kullanıyorum ve devamlı yatıyorum. Ama bu bel ağrıları insanı demolize ediyor
Pamukgirl Deniz25 bende 13+1 im 10. Haftalarda kasık ağrım vardı hala var devam ediyor normal deniyor ama bel ağrısını bilmiyorum canım
Pamukgirl Deniz25 valla ben bi bulaşık akıtıyorum yemek yapıyorum hwmen ağrıyor sanırım en ufak şeyde ağrıyacak böyle dinlenince geçiyor