senasln Feridekargi çok ama çok yüksek bi değer çoğul gebelik olabilir bence benim o günlerde 120 çıkmıştı
Ruhsuz Feridekargi her zaman kan dogru sonucu vermeyebiliyor ultrasonda kesinleşir benım adet iki gün gecınce 47 çıkmıştı ikiz hamileyım, istıyor san İnsAllah Allah gönlüne göre versin ❣️
Zeynpatak Feridekargi allah gönlunuze gore versin ama yuksek ciktiginda ikiz olmayabiliyor . Olsun tekteolsa ikiz de olsa hayirli olsun bebeginiz 😊
esractn Feridekargi canim degerle belli olmaya biliyo bazen 300 olupta ikiz olanlarda var tek yumurta ikizi falan .En dogru sonuç ultrason👍
Feridekargi senasln ayy heyecanlanıyorum iki yıldır bu gunu bekliyoruz 😂 insallah saglikli olsun da ikiz tek fark etmiyor ikiz olursa da iki kat seviniriz ❤
Feridekargi esractn şırnak beytussebapta da ultrason yok canim malesef 😏 o yüzden acaba mi diye kan testi üzerinden yürüyorum başka çare yok şuan 😂😂
Rbs111 Feridekargi adet günü 954 çıktı kuzum sonra baya bi yükseldi meğer bebek önde gidiyormuş 3 gün . Ama ailede ikiz varsa şans yüksek bizde hiç yok😂
Bulutlu Benim adetime 4 gün kala 9712 çıktı bhcg 😂 Eşim internetten sonuçlara bakınca çok anormal yüksek ikiz olabiliyor bu durumlarda dedi 😂 Hemen araştırmış kendisi. Ama 28 haftalık olduk tek bebiş 😍 Etrafımdaki hamilerle konuştum Sanki erkek bebeklerde daha yüksek çıkıyor ilk haftalarda sonuçlar 🤷🏼♀️ Hayırlı olsun canım