Meriss Henüz 5 haftalık bir süreç başladı , her duygunun adı bazen konulamazmış, heyecan korku hiç bir şekilde bilgi sahibi olmamak kısacası tecrübesizlik.. büyük bir sorumluluk ve dahası . . . ilk defa anne olacaklar sizler neler hissediyorsunuz ??
Hopymomzehra Meriss bende ilk kez anne olucam onu çok merak ediyorum bu hayattaki en büyük mucizem oldu ve öylede kalacak buna çok inanıyorum yorgunluk uykusuzluk korkutmuyor gözümü onu bi kez koklayinca hepsinin geçecek olduğunu düşünüyorum allah hepimizi bi an önce yavrularımıza kavuştursun 🤰🙏❤😍😘
senasln Açıkçası zaten sabahlara kadar uyumayan buna rağmen erken kalkıp her şeye koştur koştur gezen bi tip olduğum için uykusuzluktan korkmuyorum. Çok hasta değilsem ki ateşli ağır bi hastalıktan bahsediyorum, çıt çıksa uyanan biriyim. Zaten anne olunca daha bi hassas oluyormuş insan. Benim tek korkum bebeğimi istediğim gibi yetiştirememek. Bi onun kucağında bi onun bu beni korkutuyor. Zaten kavgayla bile olsa müsaade etmeyecem kimseye, bebek için uyguladığım düzeni ve rutini kimsenin bozmasına.
Meriss senasln sen bir düzen kurduktan sonra herkes uyar diye düşünüyorum zaten canım , hayırlısı olur umarım
Meriss Aslında 2.5 senelik evliyim yeni yeni istiyor gibiydim ve Allaha şükür Rabbim aratmadı uğraştırmadı birazda sürpriz oldu . Bencillik mi duygu karmaşası mı bilmem ya sıkılırsam ya uğraşamayıp üzülürsem diye tuhaf duygular oluyor arada Birbirimizi motive edip bilmediğimiz yeni şeyleri öğrenirken umarım yardımlaşırız burda 🙏
senasln Meriss ben hazır hissetmediğim bi dönemde oldu ve çok kötü hissettim ama sonra çok mutlu oldum. Doğum zamanı 3 yıllık evli olacam. Zaten yeni yeni 3 4 aydır hayatımızda bi boşluk oluşmaya başladı. Eşimde bende eskisi gibi gezmeye tozmaya hevesli değiliz. Akşamları sıkılmaya falan başladık. Hele ben gün içinde ne yapacağımı şaşırdım. Kendimi temizliğe verdim kitap oku gez gene de sıkılıyorum. Allah tam zamanında göndermiş. Artık daralmaya başladık ve Doğuma az kaldı. Tam da ihtiyacım olduğu zamana denk geldi hanımefendi😁
Meriss senasln yazdıklarının hepsini teker teker bende yaşadım canım , normal demekki böyle hissetmem diye sevindim hatta 😊 sağolasın paylaştığın için . . Neler almam lazım şimdiden başlayım mı bilemiyorum, tek bildiğim çok gerekli olmayan şeyleri almamak
senasln Meriss her şey çok pahalı ama genede alışveriş için cinsiyeti öğrenmeyi bekle. Bu ara Videolar iZle senin hayatına uygun gelecek aklına yatan tüm ihtiyaçları kafanda belirlediğin miktarda belirle ve listele. Sonra yavaş yavaş almaya başlarsın cinsiyet öğrenince. Ben şimdi 29 haftalığım bu hafta puset falan bi kaç eksikle beraber bi alışverişim kaldı. Beşiği 32. Haftadan sonra isteyecem