Dezehs Hamideesntrk23 durumun varsa bencede yap bende bu dogumh sezeryan olmak istiyorum insallah ama esencan mi avrupami elitiummu karar veremedim
Hamideesntrk23 Dezehs elitium iyi ama esencanda tanıdık var bizim ondan oraya gidiyorum hemde erken dogumda yogun bakım için
Dezehs ikimelekannesi___ daha gitmedim cnm 1 kere tahminde kiz olabilir dedi cnm ve artik bende kiz hissediyorum gogus ucuma bakarak
Kuzusuuu Hamideesntrk23 lanet olsun o hastaneye ben ilk haftalarımda denemek için gittim o hastaneye doktor çok kabaydı. Üstelik babalar kadın doğum bölümünün koridoruna bile giremiyo bırak bebeği görmeyi 😒