irem50287 bendede ele gelen bisey yok ama icten var , kanama da yapiyor. Doktora gittim muayne oldum bazi ilaclar verdi. Onları kullanıyorum. Normal dogumda artabilecegini soyledi ama kendi doktorumla gorustugumde dogum sonrasindada verilen ilaclari kullanabilecegimi soyledi. Herkesin durumu farkli tabi ama 🙂