Yasemincifci Kaya1902 ziyaret saatlerinde ziyaretçi alınıyor onun dışında alınmıyor 1 tanede refakatçı hulunuyor yannda
Zeynpatak Kaya1902 arkadasim 20 gun once dogm yapti ayni odada 2 kisi kalmislar . Refakatci olarak annesi kalmisti koridorda sandalyede oturmus kadincagiz . Hic memnun kalmadi yani ama her yer ayni olmayabilir
Annevebebisi Ben de çok merak ediyorum şehir hastanelerinin şartlarını. Doğum sonrası odalar ziyaretçi alımı vs
Kaya1902 Annevebebisi içeriden Doğumun gidişatı ile ilgili bilgi vermiyorlar onu duydum sadece bir de Doğumdan çıkınca da hemşireler giydiriyor ilk falan dediler kafama takıldı annemi isterim yani çıkar çıkmaz yanımda
Kaya1902 Duyguanneoluyor bilmiyordum canım ilk ameliyat önlüğüyle geliyoruz odada refakatçimiz giydiriyor sanıyordum
Duyguanneoluyor Kaya1902 yok kuzum giydirip öyle çıkarıyolar o yüzden hemşirelere vereceğin kıyafetini penye battaniyesinin içine koy bezini falan
Bilgehan Ben de şehir Hastanesi'nde doğum yaptım. Günde iki kere ziyaret saati oluyor. Tek kişilik odada kaldım. Oda özel hastane odası gibiydi. Refakatçi olarak da iki kişi kaldı yanımda. Bir tane yatak olabilen koltuk vardı onu kullandılar.