Gulxxx canım bazen malesef pskolojik olarak adet gecikmesi yaşanabiliyor :( bu herkesin başına geliyor benimde kaç kere öyle oldu akıntım oldu midem bulandı belim ağrıdı adetim gecikti hamileyim sandım ama değildim sonra kafamdan attım hamile kalmayı o ay hamile kaldım ve inan ki hiç bir belirtim olmadı direk kandan öğrendim hamileliği