anneyim_ ilk üç gün benim de ishalim vardı ama şu anda düzeldi sadece kasık ağrıları kaldı ve hiç kanamam olmadı. Bugün reglimi olmam gereken günün üzerinden yedinci gün. Doktorum sürekli hcg testi yaptırmaya gerek yok, 12 nisanda geleceğin gün baktır sonuca göre değerlendirelim dedi. Ama ben bugün idrar testi yaptım tekrar ve daha önce çok silik çıkarken bugün baya belirgin ve kırmızı çıktı. Kafada hep sorular 🤦🏻♀️